Recenze kosmetiky: Spotřebováno srpen

pátek 24. srpna 2012

Spotřebováno srpen

Hezké páteční odpoledne,

rozhodla jsem se na svém blogu publikovat rubriku "spotřebováno". Vždycky když se mi nakupí pár výrobků, u kterých už jsem dosáhla jejich dna, napíši o nich poslední zhodnocení. Doporučím Vám je ke koupi, nebo naopak nedoporučím. Přeci jen u některých výrobků můžeme být nadšení na začátku, ale po dlouhodobějším používání zjistíme opak.

V tomto měsíci se mi podařily spotřebovat celkem tři výrobky. Krém na ruce od Avonu, Balea balzám na rty a šampon Timotei. Obal od šamponu se mi podařilo vyhodit předtím, než jsem ho stihla vyfotit, proto přikládám foto z internetu. 

zdroj


1. Avon Care krém na ruce a nehty s glycerinem, rostlinnými výtažky a vitamínem E 
Přímo tento krém ve stejném obalu už se neprodává. Mám ho doma nějaký ten pátek. Byl v prodeji, myslím, na Vánoce před dvěma roky. Nicméně Avon stále nabízí glycerinové krémy na ruce, které dle mého budou hodně podobné. Krém slibuje ochranu a intenzivní hydrataci pokožky. Vůně krému je taková neutrální krémová, konzistence hutnější a mastnější. Hydrataci rukám, krém opravdu poskytne. Co mi však vadí, je to, že zanechává mastný film, tudíž není vhodný pro denní použití, kdy si potřebujete rychle namazat ruce a nemůžete čekat, než se vstřebá. Krém jsem proto používala především na noc. Někdy jsem ho použila i na nohy. Krásně změkčil suchou pokožku nohou. 

Celkové zhodnocení:  Krém není, co se týče funkčnosti, špatný. Osobně však upřednostňuji voňavé krémy na ruce, které nezanechávají mastné ruce. Proto pro ty, které mají stejný názor na krémy na ruce jako já, tento krém NEDOPORUČUJI. 

2. Balzám na rty Balea Fresh Grapefruit 
Tento balzám byl můj první od značky Balea. Co mně na něm nejvíce zaujalo je pěkná vůně (citrusová). Hydratace je průměrná. Nezanechává žádný nepěkný film, ani nedodává rtům žádnou barvu, rty jsou po něm krásně hebké a mírně lesklé. Nevýhodou je, že na rtech moc dlouho nevydrží. Nicméně, co bychom chtěly za 25 Kč. 

Celkové zhodnocení: Na trhu naleznete sice balzámy, jenž lépe hydratují, ale jako levnější alternativu mohu tento DOPORUČIT. Ale žádné zázraky nečekejte. 

3. Šampon Timotei okouzlující objem
Tento šampon jsem si koupila, když byl v drogerii Teta v akci za 19,90 Kč. Za tu cenu jsem od něho nic moc nečekala. Používala jsem ho na vystřídání s jinými šampony. Šampon neobsahuje silikony. Je určen pro jemné a citlivé vlasy. Slibuje, jak již z názvu vyplývá zvětšení objemu, avšak žádné výrazné zvětšení objemu jsem nezpozorovala. Šampon dobře myje vlasy i jde dobře z vlasů vymýt. Na vytvoření pěny stačí malé množství šamponu. Navíc příjemně voní. 

Celkové zhodnocení: Na běžné mytí vlasů pro nenáročné mohu DOPORUČIT. Svůj účel (umytí vlasů) šampon splní, výrazného zvětšení objemu se však nedočkáte. 


Máte s některým výrobkem zkušenosti? 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář. Je pro mě hnací silou a důležitou zpětnou vazbou. :)