Recenze kosmetiky: New in - září

pondělí 1. října 2012

New in - září

Už je zase za námi další měsíc, a tak mám pro Vás novinky, které jsem si pořídila. Na rozdíl od předešlého měsíce je toho malinkato a navíc se jedná až na oční linky od Lush o tělovou kosmetiku. Nic moc zajímavého, ale když už jsem rozjela tuto rubriku, tak v ní budu pokračovat, i když toho daný měsíc moc nebylo. Doufám, že Vás moc neunudím. Vezmu to jen ve zkratce, pro formalitu. :-)


1. Krémový sprchový gel Balea s kokosem a květy tiaré 
2. Jelikož se mi v poslední době vyskytly lupy, pořídila jsem si šampon proti lupům Reghaar od výrobce Walmark
3. A to asi pro Vás nejzajímavější roztíratelné tekuté oční linky od Lush v azurově modré barvě (klid)

A aby jednomu sprchovému gelu nebylo smutno. Pořídila jsem si ještě dva sprchové gely od Nivei, ale ty mám u rodičů, takže je Vám neukáži (možná při jiné příležitosti). Ale myslím, že na sprchovém gelu není moc co vidět, takže to zase tak nevadí.

Krásný měsíc říjen přeje

Hanďa 

1 komentář:

  1. Linky mají nádhernou barvu a sprchový gel balea je skvělý:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. Je pro mě hnací silou a důležitou zpětnou vazbou. :)