Recenze kosmetiky: Spotřebováno září - říjen

neděle 28. října 2012

Spotřebováno září - říjen

Hezký večer,

dnes to bude jen krátký článek o věcech, které jsem spotřebovala za minulé dva měsíce. Podařilo se mi spotřebovat pouze tři výrobky. Zhodnotím je, zda bych si je znovu koupila či nikoliv. 




1. sprchový gel Radox oriental lotus 
Můj oblíbenec od značky Radox je Milk & Berries, který krásně sladce voní. Nicméně jsem chtěla vyzkoušet nějaký jiný od této značky, který bude mít trochu svěží vůni a ne sladkou. Nejvíce se mi líbila vůně tohoto lotosového. Voní opravdu po lotosu. Co se týče mycích schopností tak jsem velmi spokojená, krásně pění a není potřeba velké množství gelu. Cena gelu se pohybuje kolem 50 Kč. 

Celkové zhodnocení: Skvěle myje a dobře voní, takže za mě DOPORUČUJI ke koupi. 

2. Bel vlhké vatové tampony
O těchto tamponech jsem psala už v článku o odličování (TADY). Nic se od té doby nezměnilo na mém názoru, že jsou zbytečně předražené. Stejnou službu skvěle zvládnou vlhčené ubrousky pro miminka. Nezpozorovala jsem rozdíl, v čem by oproti nim byly tyto tampony lepší. 

Celkové zhodnocení: Pro mě zbytečnost. Jinak ale špatné nejsou a pokud se někomu do nich chce investovat, nebudu ho od koupě zrazovat.

3. pleťová voda Balea pro normální a smíšenou pleť s lotosovými květy
Celou recenzi jste si mohly přečíst ZDE. Toto balení není mé první spotřebované. Párkrát už jsem tuto pleťovou vodu měla. A osobně jsem s ní spokojená. Mě na odlíčení stačí. Samozřejmě se jistě na trhu najdou lepší pleťové vody, ale tato mi žádnou paseku na obličeji neudělala, takže pro mě je přijatelná. Navíc je to jedna z nejlevnějších vod na trhu, takže Vám ani moc nezatíží rozpočet. 

Celkové zhodnocení: Poměr výkon/cena je vynikající. DOPORUČUJI k vyzkoušení. 

Zkoušely jste některý z těchto výrobků?

1 komentář:

Děkuji za Váš komentář. Je pro mě hnací silou a důležitou zpětnou vazbou. :)