Recenze kosmetiky: New in - říjen

čtvrtek 1. listopadu 2012

New in - říjen

Hezký večer,


měsíc po měsíci nám utíká nějak strašně rychle. Je tu opět čas na rubriku New in. Tento měsíc se mi podařilo spotřebovat více věcí než nakoupit. Opět jsem neměla mnoho času na chození po nákupech, tudíž jsem si pořídila jen to nejnutnější. Dlouhou dobu jsem sháněla nějaký noční krém a také jsem si udělala radost novým fialovým lakem na nehty. 



1. regenerační noční krém na citlivou pleť Alverde 
2. rychleschnoucí lak na nehty Miss sporty 

Lak už jsem vyzkoušela a musím říct, že je opravdu rychleschnoucí. Při dalším lakováním nafotím a ukáži Vám, jak vypadá na nehtech. S krémem jsem také spokojená, akorát na zimu by se hodil trochu mastnější. Celé recenze na výrobky se tu určitě objeví. :-)


Čím jste si v poslední době udělaly radost vy?

4 komentáře:

  1. Mně udělal největší radost Ladybox, kde jsem objevila tělové máslo Nip+Fab Coconut Latte. Je naprosto boží :) Plus, koupila jsem si Biosilk na vlasy, který je pro moje vlasy to nejlepší, co jsem mohla kdy koupit :) Naví se na mě konečně dostal Aussie kondicionér od Plum. Tenhle měsíc mě hodně bavil :)

    OdpovědětVymazat
  2. No já víc než kosmetiku nakupuju spíš oblečení, takže já jsem si udělala radost svetrem se zebřím vzorem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. oblečením si také ráda dělám radost :)

      Vymazat

Děkuji za Váš komentář. Je pro mě hnací silou a důležitou zpětnou vazbou. :)