Recenze kosmetiky: New in - listopad

neděle 2. prosince 2012

New in - listopad

Hezký večer,

dnes mám pro Vás opět ukázku toho, co jsem si během minulého měsíce pořídila. Tak se na to pojďme podívat...



1. Balea krémový olejový sprchový peeling s vůní indického čaje a vanilky (limitovaná edice  právě v prodeji v DM)
2. Balea krémová koupel s vůní černého rybízu 
3. dárkový balíček Dermacol sicilská pistácie obsahuje sprchový gel a hydratační zvláčňující tělové mléko 
4. Antiperspirant Rexona linen dry 

Pěnu do koupele jsem už vyzkoušela a musím říct, že krásně pění a pěna dlouho vydrží, vůně je také velmi příjemná. Na tuto pěnu si nemůžu stěžovat.
Deodorant Rexona už prošel také mým testováním a zatím jsem s ním spokojená. Až budu mít více času napíšu celou recenzi. Bohužel teď moc času nazbyt nemám...

Máte s některým s těchto produktů zkušenosti? 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář. Je pro mě hnací silou a důležitou zpětnou vazbou. :)