Recenze kosmetiky: Spotřebováno duben

úterý 30. dubna 2013

Spotřebováno duben

Hezký večer, 

máme konec dubna ("pálení čarodějnic") a tak mám pro Vás opět článek o spotřebě. Během dubna se mi podařilo spotřebovat celkem 5 produktů. Pokud byste zítra čekaly na článek s novinkami, tak Vás zklamu, v dubnu jsem na rozdíl od března neutratila za kosmetiku ani korunku. :-)


A jaké jsou mé poslední verdikty nad těmito výrobky...

1. Lady Speed Stick s Aloe (recenze)
O reakcích na tento antiperspirant jste se mohly dočíst v předchozím článku, takže myslím, není potřeba opakovat již napsané... 

Celkové zhodnocení: Antiperpirant hodnotím jako zcela průměrný a nemám potřebu si ho znovu kupovat. 

2. Dermacol tělové mléko Sicilská pistácie (recenze)
Výrobky z řady aroma ritual jsem si zamilovala, jelikož úžasně voní. Tělové mléko, kromě vůně, dobře hydratuje pokožku a rychle se vstřebává. Mazat se s ním je opravdu voňavý zážitek. 

Celkové zhodnocení: S mlékem jsem spokojená, takže si ho zase někdy pořídím. Pokud máte rády pistácie, tak určitě neváhejte a kupte si ho. Momentálně mám doma ještě jedno pistáciové.

3. Astrid balzám na rty Pearl & Shine (recenze)
Konkrétně s tímto balzámem od Astrid jsem vůbec spokojená nebyla. Upřímně jsem ráda, že se mi ho podařilo spotřebovat. Nelíbí se mi stříbřito-růžová barva, kterou na rtech zanechává a také jakási pachuť.

Celkové zhodnocení: U tohohle balzámu jsem si jistá, že už po něm znovu nesáhnu. Za sebe ho doporučit nemůžu. 

4. Nivea Creme

Klasický niveácký krém v plechové krabičce zná asi každá z nás. Používám ho hlavně na hodně suchá místa a během zimy i na ruce. 

Celkové zhodnocení: Stará dobrá klasika od Nivei nikdy nezklame. :-) 

5. Šampon L´Oreál shine blonde (recenze)
Šampon mě poměrně zklamal, jelikož slibuje zachování blond vlasů. Používala jsem ho na barvené vlasy a delší výdrž barvy jsem nepozorovala. Jinak splňuje své, umyje vlasy dobře, i se po něm vlasy dobře rozčesávají. 

Celkové zhodnoceníNěkomu by mohlo vadit, že moc nepění. Já už jsem si na to docela i zvykla, i když stále mám raději šampony, které vytvoří pěnu. 

4 komentáře:

  1. To dermacol telové mlieko vyzerá fajn, milujem pistácie :)

    http://sweetletty.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Hanďo, vidím, že modrá Nivea pořád frčí. Je to moje oblíbená kámoška ;-). Teď si jdu ještě proklikat všechny recenze spotřebovaných produktů.
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  3. Vidím ten pistáciový Dermacol a asi nutně potřebuje další! Měla jsem teda jen sprcháč, ale ta vůně.. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sprchové gely Dermacol jsou super, tělová mléka jsou také dobrá, ale řekla bych, že ty vůně vyniknou více v gelech.

      Vymazat

Děkuji za Váš komentář. Je pro mě hnací silou a důležitou zpětnou vazbou. :)