Recenze kosmetiky: Spotřebováno červenec

středa 31. července 2013

Spotřebováno červenec

Hezké středeční odpoledne,

tak se nám po velkých vedrech malinko ochladilo, ale léto zdaleka nekončí, hned zítra by už mělo být zase tepleji. Dlouho jsem zvažovala, zda psát, nebo nepsat článek o spotřebovaných věcech za měsíc červenec. Moc jich totiž nebylo. Spotřeba v teplých dnech je ještě menší než běžně. Přesto jsem se nakonec rozhodla ukázat Vám, co se mi podařilo vypotřebovat a jaký je konečný ortel nad těmito produkty. 

Celková spotřeba za celý měsíc tedy pouhé 3 výrobky. A loučit se budu konkrétně s těmito produkty:


1. deodorant adidas pure lightness
Tento deodorant jsem si v poslední době oblíbila. A voněla se a voněla, až jsem vypotřebovala poslední kapku. Vůně je krásná svěží, čistá a asi mně nejpříjemnější ze všech vůní od adidasu. Jediným mínusem je, že nevydrží moc dlouho vonět. Odhadla bych to tak na čtyři hodiny. 

Celkové zhodnocení: Kdyby vydržela déle vonět, tak neváhám a koupím si ji znovu hned. Možná se k ní zase někdy vrátím, nebo spíše sáhnu po EDT ve stejné vůni.

2. Avon Brazil Beat EDT
Další "voňavka", která už dosloužila, je toaletní voda od Avonu Brazil Beat. Měla jsem ji u rodičů už nějaký ten rok a konečně (po tolika letech :) se s ní dnes mohu rozloučit. Nebyla ale vůbec špatná! Vůně trochu ostřejší a výraznější. Jsou z ní cítit citrusové plody. Velkým plusem je, že vydrží dost dlouho vonět. S toaletkami od Avonu mám tu zkušenost, že opravdu voní dlouho. 

Celkové zhodnocení: Toaletka už v nabídce není, ale pokud budu mít možnost, tak po nějaké toaletce od Avonu zase někdy sáhnu. 

3. balzám na rty Sundance OF 20 (recenze)
Skvělý balzám teď na léto. Obsahuje ochranný faktor jak před UVA, tak UVB zářením. Je to klasický balzám v tyčince, který je trochu tužší, ale na rty se dobře nanáší a hydratuje je. Navíc má příjemnou vanilkovou vůni. Určitě doporučuji vyzkoušet. 

Celkové zhodnocení: Balzámy na rty od Baley ráda nemám, ale tento od Sundance se opravdu povedl. Určitě si koupím další. 


V létě je spotřeba trochu menší než během roku. Na dovolenou a návštěvy si většinou beru jen vzorečky, takže z velkých balení téměř nic neubývá. 


Jak jste na tom se spotřebou přes léto vy?

2 komentáře:

  1. Pro mě je vždycky strašně těžké vypotřebovat vůně:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a já tento měsíc dopotřebovala dokonce dvě :D a třetí má našlápnuto na vypotřebování :)

      Vymazat

Děkuji za Váš komentář. Je pro mě hnací silou a důležitou zpětnou vazbou. :)