Recenze kosmetiky: Liebster Award

čtvrtek 12. září 2013

Liebster Award

Hezké odpoledne,

nedávno jsem byla nominována na blogu Malý koutek krásy. Pokud jste o Liebster Award ještě neslyšely, jde v podstatě o jakousi cenu, která je udělována méně známým blogům, které mají méně než 200 čtenářů. Každá blogerka, která je nominována, řekne deset zajímavostí o sobě, zodpoví na položené otázky a pro další nominované vymyslí dalších deset otázek. Takže se nemusíte bát stereotypu, což je super!


Pravidla:
1. Řekněte o sobě 10 věcí.
2. Odpovězte na 10 otázek blogerky, která vás nominovala.
3. Vymyslete 10 otázek pro ty, které budete nominovat.
4. Nominujte 5 blogerek, které mají méně než 200 čtenářů. Informujte blogerky o tom, že jste je nominovali.

10 věcí o mně

1. Ráda peču sladké moučníky, a ještě raději jsem, když ostatním chutná. 
2. Nemám ráda tvrdý alkohol, především slivovici.
3. Mám ráda jídlo, hlavně italskou kuchyni (těstoviny na jakýkoliv způsob, pizzu...), ale nepohrdnu ani výbornou českou svíčkovou.
4. S přítelem jsme letos v létě oslavili naše 4. výročí. :o)
5. Školu mám vzdálenou od domova více než 200 kilometrů.
6. Už dva roky válčíme s přítelem v jednom bytě. ;)
7. S podpatky se moc nekamarádím.
8. Nevlastním řidičák, ale budoucnost bez něj a auta si nedovedu představit.
9. Nemám ráda horory, bojím se pak jít sama na záchod. 
10. Před 5 lety jsem držela různé nesmyslné diety a nikdy jsem stejně nic nezhubla. Teď jím, co chci a se svou nynější váhou jsem spokojená. 

Odpovědi na otázky:

1. První vzpomínka, kterou si vybavíš z dětství?
Když mi bylo tak 5-6 let, tak jsem vždycky, když jsem něco vyprávěla, říkala, že se to stalo, když mi byly čtyři roky. :o) Pak si ze mě dělali srandu, že jsem prožila všechno ve čtyřech letech...

2. Kniha nebo film?
Dříve jsem hodně četla, takže by to byla rozhodně kniha. Dnes už nemám moc času na čtení, vyjma studijní literatury, takže se kouknu spíše na film. Ale pěkná knížka je určitě prospěšnější než sledování filmu. 

3. Výrazné oči nebo rty?
Rozhodně výrazné oči, se zvýrazněnými rty se necítím ve své kůži. Zatím jsem rtěnkám nepřišla na chuť. 

4. Tvůj první domácí mazlíček?
Prvního domácího mazlíčka, kterého jsme měli doma, byl kocourek Kubík. 

5. Nosíš přes zimu raději kabát nebo bundu?
Dříve jsem se oblékala sportovně, ale poslední dva roky vyhledávám ležérní styl oblékání, takže raději nosím kabát. 

6. Co nejhezčího se ti v poslední době přihodilo?
Nejhezčí v poslední době byla dovolená s přítelem, na které jsme se rozmazlovali a příjemně si odpočinuli. 

7. Co jsi dělala před třemi hodinami?
V tu dobu jsem si dopřávala snídani. 

8. Řekni vtip :)
Přiznám se, že si moc vtipy nepamatuji. Vzpomínám si na tenhle: 
Policajt sedí v kanceláři a někdo klepe na dveře. 
"Kdo je tam?" zeptá se. 
"Já!" 
"Já???"

9. Oblíbená hláška ze seriálu/filmu/knihy?
Oblíbených hlášek mám víc. Třeba: Ty nožiska a to krčisko, tož to je pštros, ne?

10. Oblíbený spisovatel?
Nemám oblíbeného spisovatele. 

Otázky pro nově nominované blogerky:

1. Jaký byl hlavní impulz k založení blogu?
2. Tvoje nejoblíbenější jídlo?
3. Káva nebo čaj?
4. Jaká věc Ti nejvíce usnadňuje život?
5. Jaká je Tvá oblíbená kosmetická značka?
6. Za co nejvíc utrácíš? 
7. Jaký byl nejoriginálnější dárek, který jsi kdy dostala?
8. Trávíš svůj volný čas spíše aktivně nebo pasivně?
9. Jak si představuješ ideální bydlení?
10. Je něco, co bys na sobě ráda změnila?

Nominuji:
Alenis
Jane
Pieces of pure
Wonderfull-today
Kláru

6 komentářů:

  1. Tvrdý alkohol taky nemůžu a italskou kuchyni zbožňuju taky. :) To s tím vyprávěním, co se stalo ve čtyřech letech, to je pěkný, to mě pobavilo. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Minule som bola nominovaná tiež, myslím že tento tag už obletel snáď všetky bloggerky :)Pekné odpovede :)

    ak chces zapoj sa do mojej GA o paletku Keenwell
    http://mimslady.blogspot.sk/2013/09/giveaway-begins.html

    OdpovědětVymazat
  3. velmi pekne spracovane :)

    Pozyvam na giveaway o Bielenda balicek, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/09/bielenda-super-mega-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji všem za milé komentáře :o)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. Je pro mě hnací silou a důležitou zpětnou vazbou. :)