Recenze kosmetiky: New in říjen

pátek 1. listopadu 2013

New in říjen

Pěkný pátek,

dnes je čas představit Vám, co jsem si pořídila v říjnu. Využila jsem slevy -50 % na Niveu v DM, takže co jsem si nekoupila v Tetě, koupila jsem teď v DM. Nivea tedy tvoří většinu novinek. Celkem mi přibylo 11 kousků.




1. MUA legendární paletka Undressed
2. MUA Power Pout "balzámová rtěnka"
3. Nivea antiperspirant Calm & care
4. Nivea oční krém Aqua sensation
5. Nivea pleťová voda pro suchou a citlivou pleť
6. Mexx Fresh woman
7. Nivea šampon diamond volume
8. Nivea kondicioner diamond volume
9. Nivea tělové mléko do sprchy
10. Christina Aguilera unforgettable
11. Nivea oční odličovač extra voděodolného make-upu

5 komentářů:

  1. legendární Undressed mám od října ve sbírce taky:) už se těším, až s ní něco vytvořím:) - zatím se na ni jen obdivně koukám :D

    OdpovědětVymazat
  2. Paletku Mua mám doma už nějaký ten pátek a znovu bych do ní nešla. Pigmentace je sice fajn, ale to není u stínů všechno. Pak jsem moc nepřišla na chuť sprchovému mléku, ale měla jsem to bílé, tak třeba tohle bude lepší. Mazadla na tělo od Nivey mám docela ráda, ale na obličej ne. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten odličovač očí od Nivey mám koupený taky, už se na něj strašně těším, ale pořád se nějak nemůžu dopracovat na dno Ryoráckého, který právě používám :D
    Beauty District

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. Je pro mě hnací silou a důležitou zpětnou vazbou. :)