Recenze kosmetiky: TAG 25 otázek

pátek 7. února 2014

TAG 25 otázek

Hezký den,

dnes jsem si pro Vás připravila na odlehčení TAG, který jsem nedávno četla na blogu Klara´s Candle. Tag mě zaujal, a abyste se o mě dozvěděli zase něco nového, rozhodla jsem se zodpovědět pár otázek z různých odvětví. Teď už Vám jen popřeji příjemné počteníčko!

1. Máš nějaké domácí mazlíčky?
Sama žádného domácího mazlíčka nevlastním, ale doma máme kocourka. Jednou bych si ráda pořídila mopsíka. 
2. Jmenuj 3 věci, které jsou právě fyzicky nejblíže tebe.
Netbook, sklenička s vodou (pitný režim se musí dodržovat :) a mobil.

3. Jaké je u Vás právě počasí?
Dnes tedy nic moc. Je zataženo, sluníčko ne a ne se ukázat.

4. Řídíš? Jestli ano, měla jsi někdy dopravní nehodu?
Zatím řidičák nemám, ale určitě si ho až dostuduji udělám. Teď bych stejně neměla čím jezdit a půjčovat si auto stále od rodičů mi přijde blbé.

5. V kolik hodin jsi dnes vstávala?
Jelikož jsem včera šla spát hodně pozdě, tak dnes jsem si přispala a vstávala až v 10 hodin. Když zrovna nikam nemusím, ráda si pospím. :o)

6. Kdy ses naposledy sprchovala?
Dneska ráno (nebo spíš dopoledne). ;o)

7. Co byl poslední film, který jsi viděla?
Naposledy jsme se s přítelem dívali na úplnou blbost, kterou dávali v televizi - Holky to chtěj taky.

8. Co bylo v tvojí poslední textové zprávě?
Přání dobrého rána mému příteli. 

9. Jaká je tvá vyzváněcí melodie?
Novaspace - Dancing into danger

10. Byla jsi někdy v cizí zemi?
Ano byla. Konkrétně ve Španělsku, Německu, Rakousku, Slovensku, Polsku, Maďarsku. 

11. Máš ráda Sushi?
Zatím jsem ho ještě neochutnala. 


12. Kde nakupuješ potraviny?
Asi jako většina z nás v obchodě :) Nejčastěji v nějakém supermarketu, nejvíce asi v Albertu.

13. Vzala sis už někdy léky na spaní?

Ne, nevzala a jsem hodně vysazená na různé zbytečné braní prášků např. na bolest. Oblíbená růžová tableta může spíše uškodit, než pomoci. Takže pokud to není úplně nesnesitelné, hledám jiné způsoby, jak si od bolesti pomoci. 

14. Kolik sourozenců máš?

Mám jednoho staršího bráchu.

15. Máš stolní počítač nebo notebook?

Notebook, je praktičtější.

16. Jakého věku dosáhneš při svých dalších narozeninách?

22

17. Nosíš brýle nebo kontaktní čočky?

Stále nenosím ani jedno, ale na dálku ve škole používám brýle.

18. Barvíš si vlasy?

Už přes rok jsem si vlasy nebarvila. Dříve jsem si nechávala dělat pouze melír, ale teď si je nechávám přirozené.

19. Co se chystáš dneska dělat?

Dnes mám v plánu pracovní návštěvu, odpoledne pokračování na bakalářské práci a večer nějaký film.

20. Kdy jsi naposledy brečela?

Přesně nevím, kdy to bylo, ale šlo o neshody mezi lidmi. Někdy se dokážu rozbrečet kvůli úplné prkotině. 

21. Jaká je tvoje nejoblíbenější pizza?

Pizzu miluji a mám jich oblíbených víc - špenátová, tvarůžková, krevetová, šunková... Kdybych si měla vybrat pouze jednu tak asi krevetovou.

22. Co máš radši? Hamburgery nebo Cheeseburger?

Fast-foody vůbec nevyhledávám. Kdyby nebylo zbytí, tak si dám Cheeseburgera. 


zdroj

23. Byla jsi už někdy vzhůru celou noc?

Ano, když jsme jeli autobusem na zájezd. Teď už, když to jde, tak na delší vzdálenosti upřednostňuji cestování letadlem. Je to daleko pohodlnější a rychlejší. 

24. Jaká je tvá barva očí?

Zelená.

25. Cítíš podle chuti rozdíl mezi Coca Colou a Pepsi?

Ne, jelikož jsem pila obojí párkrát za život. Nechutnají mi kolové, přeslazené nápoje.

3 komentáře:

Děkuji za Váš komentář. Je pro mě hnací silou a důležitou zpětnou vazbou. :)