Recenze kosmetiky: Liebster Award no. 2

úterý 23. září 2014

Liebster Award no. 2

Zdravím všechny čtenářky!

Máme první podzimní den a počasí se opravdu činí. Po delší době jsem se konečně dostala k tomu, abych reagovala na nominaci od Šálku snů, za což ji děkuji, čím jsem splnila i první bod pravidel. Na tento blog jsem již byla nominována vícekrát, zvažovala jsem tak, zda tag napsat, ale jelikož už je to rok, co jsem ho psala naposledy, tak Vám alespoň řeknu zase něco více o sobě. 



Pravidla: 
1) Poděkuj blogerovi, který Tě nominoval
2) Napiš 11 faktů o sobě
3) Odpověz na 11 otázek, které jsi dostal/a
4) Nominuj 11 blogerů s méně než 200 odběrateli, aby odpověděli na Tvých 11 otázek.

(Poslední bod - nominaci - provádět nebudu, jelikož už byl nominovaný snad každý blog.)

Vrhneme se tedy rovnou na to! Co o mě ještě nevíte?

1. Čím déle bloguji, tím více utrácím za kosmetiku...
2. Donedávna jsem se bála telefonovat s cizími lidmi.
3. Jsem blíženec.
4.  Nesnáším, když se někdo snaží prosadit svou "pravdu" za každou cenu. 
5. V davu lidí se necítím dobře.
6. Ve volné chvíli hraji farmu Hay Day.
7. Zamilovala jsem se do mopse v barvě apricot, ale nemůžu ho nikde sehnat.
8. Jsem líná si stříhat nehty na nohou.
9. Při volbě oblečení dávám přednost pohodlí.
10. Nikdy u sebe nemám balzám na rty, když ho zrovna nutně potřebuji.
11. Je to přesně týden, co jsem začala nosit kontaktní čočky.

Otázky, které jsem dostala:

1. Čím jsi chtěla být jako malá?
Jako malá jsem chtěla být prodavačka a ráda jsem si hrála na obchůdek.

2. Co zrovna čteš?
Knížku nemám rozečtenou žádnou.

3. Máš nějaký sen, o který se s námi chceš podělit?
Úspěšně dokončit magisterské studium, sehnat dobrou práci a mít šťastnou a zdravou rodinu.

4. Tvůj ideální den?
Pohodička u bazénu, sluníčko, drinky...

5. Co je podle Tebe "romantika"?
Svíčky, růže, šampaňské, vana plná pěny...

6. Jaký máš tip proti špatné náladě?
Úsměv - lék na všechno. Když se na druhého usmějete, zvednete mu tím náladu. Alespoň na mě to tak funguje.

7. Co bys dneska chtěla změnit?
Chtěla bych změnit chování některých lidí, aby si uměli více pomáhat a byli na sebe slušní.

8. Co Tě rozesměje?
Spíše kdo - moje malá neteř. :-)

9. Jaká je podle Tebe ideální dovolená?
Rozmazlující. Masáže, dobré jídlo, pěkné počasí...

10. Co bys nám uvařila (co umíš nejlépe)?
Vařím ráda, když je pro koho. A co bych Vám uvařila? Třeba to, co máme rádi s přítelem - zapečené špagety s mletým masem, ale klidně i svíčkovou. :)

11. Co si přeješ od "Ježíška"?
Žádný konkrétní požadavek na Ježíška zatím nemám, ale radost mi udělá každá maličkost, na které je poznat, že si s ní dal člověk práci (ať už ji sám vyrobil nebo dlouho přemýšlel, co vybrat).


1 komentář:

Děkuji za Váš komentář. Je pro mě hnací silou a důležitou zpětnou vazbou. :)