Recenze kosmetiky: Spotřebováno září - říjen

středa 5. listopadu 2014

Spotřebováno září - říjen

Hezký den,

poslední měsíce jsou u mě celkem hektické, což je vidět i tady na blogu a i na spotřebě kosmetiky. Spotřebovaných produktů není moc, ale už se mi tu obaly válí dlouho, proto Vám o nich napíšu pár řádků a poletí do koše. Je to ostuda, ale za dva měsíce pouhé tři produkty. Snad se to v dalších měsících zlepší, začíná se mi tu kosmetika nějak kupit...


1. Garnier Neo (recenze)
Na tento krémový deodorant jsem se moc těšila. Vyhovuje mi, že po nanesení je podpaží za chvilinku suché a v běžném dni vydrží suché celý den. V parnějších dnech měl ale trochu problém, což mě mrzí. Jinak byl fajn, skvěle voněl, dobře se aplikoval (i když je fakt, že ke konci byl problém s vymačkáváním) a nešpinil oblečení. 

Celkové zhodnocení: Byl fajn a pokud se extrémně nepotíte, mohu Vám ho doporučit. 

2. L´Oréal Triple Active čistící pleťové mléko (recenze)
Velmi příjemné pleťové mléko, které krásně voní a skvěle odličuje.

Celkové zhodnocení: Určitě si ho někdy zase koupím a Vám ho mohu, pokud máte smíšenou pleť, doporučit.  

3. L´Oréal micelární voda
O této micelárce jste toho četly již jistě spoustu. Já se přikláním k těm, kterým tato voda moc nesedla. Vadila mi její vůně, která po pár dnech po otevření začala být taková plesnivá. Odličování průměrné, pokud porovnám s micelární vodou od Garnier. Občas se objevil i nějaký ten pupínek.

Celkové zhodnocení: Tuto micelární vodu Vám nedoporučuji. Vím, že spoustě lidem vyhovuje, ale já k nim nepatřím. Pro mě je lepší micelárka od Garnier.


4 komentáře:

  1. garnier je fajin ale už si ho nekupim koli tomu, ako pišeš na konci už to šlo tažšie von

    OdpovědětVymazat
  2. Na micelárku jsem dneska psala recenzi, taky z ní nejsem nijak moc nadšená, garnier mi vyhovoval víc :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  3. Neo a micelárku bych ráda vyzkoušela :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Ja sa potím normálne, ale Garnier neo bola na mňa aj tak slabá káva, ostávam verná osvedčným verziám od Garnier Invisible.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. Je pro mě hnací silou a důležitou zpětnou vazbou. :)